Živá exotika 6.6.2015

09.06.2015 09:43

V sobotu dne 6.6. jsem se vypravila na burzu Živá Exotika do Prahy. Na burze jsem již několikrát byla, takže pro mě nic nového, přesto tam pokaždé jedu moc ráda. Tentokrát jsem hlavně potřebovala vyzvednout objednaný inkubátor (firma Teraechis). Inkubátor je vyrobený ze skla a tak jej nelze zaslat poštou.

Poprvé jsem se rozhodla, že zaplatím zvýšené vstupné a na burzu tedy půjdu již od 9hod. (za běžné vstupné se pouští až od 10hod.) a vůbec jsem toho nelitovala. Žádná fronta, žádná tlačenice, pěkně jsem si mohla vše prohlédnout a na stolech ještě nebylo přebráno. Měla jsem zájem koupit ještě 2-3 gekony Teratolepis fasciata, abych doplnila skupinku, co mám doma, ale bohužel je tam nikdo nenabízel. Co mě zaujalo, byly Paroedury a to ne úplně běžné druhy : P.masobe, stumpffi, lohatsara, gracilis .... dále pak mláďata Pachydactylus tigrinus. U Paroedur jsem se dozvěděla, že jde o import a to mě odradilo, tedy alespoň zatím. Nevím, co od toho mohu čekat a zda se zvířaty nebude nějaký problém. Pachydactylus tigrinus byla malá, neurčená mláďata a tak jsem také nekoupila.

Odvezla jsem si tedy inkubátor, sice to nebyl úplně ten, který jsem požadovala (bylo mě řečeno, že jej již nevyrábí), ale inkubátor je každopádně moc pěkný a profesionálně udělaný, takže problém nevidím a těším se, až jej vyzkouším. Ještě jsem koupila cca 4kg červeného pouštního písku a korkové duté roury.

I přesto, že je teprve začátek sezóny, na burze jistě bylo z čeho vybírat a to nejen co se gekonů týká, ale byly tam také hadi, pavouci, agamy, chameleoni ...... Tak se zase teším na další návštěvu.

—————

Zpět