Teratolepis fasciata - samička cestovatelka

09.08.2015 14:39

8.8.2015 : V odpoledních hodinách jsem se vrátila z Plzně, z teraristické burzy a chvíli na to jsem zjistila, že malé terárium se dvěmi samičkami Teratolepis fasciata, má pootevřená dvířka. Rychle jsem zkontrolovala stav a zjistila jsem že jedna samička je pryč. Vsadila bych se, že dvířka jsem zavírala, že si je ten tvoreček otevřel sám, nejsou vůbec těžká a jde to celkem snadno. Z hrůzou jsem navíc zjistila, že celou noc byly otevřené balkonové dveře dokořán, v těch vedrech to ale jinak nešlo.

Nastalo velké hledání, kdy jsem prošmejdila co se dalo, ale bylo mě jasné, že pokud někde v bytě ještě je, bude zalezlá v nějakém otvoru. Hledání bylo bezúspěšné a nezbylo, než počkat na noc a zkusit hledat baterkou.

Asi v půl desátý pouze za svitu malé lampičky, jsem šla směrem k balkonu a zpod okenního závěsu, který sahá až na zem, na mě vykukovala malá hlavička té toulavé gekoní slečny. Měla jsem takovou radost. Chytit jí již nebyl problém, nejsou to nijak plachá a rychlá zvířátka. Už je zase "doma" a dvířka od terária jsem zabezpečila.

—————

Zpět